måndag, juli 25, 2005

Den nakna sanningen

:::: Vanligtvis så håller jag till i min lägenhet på kungsgatan mån-fre från ca:18.00 till 07.45. På lördagar varierar ju mina hemma-tider eftersom man håller på med lite allt möjligt. Nu till saken:

Mitt emot mina tre fönster ligger en redaktion till en av Sveriges största hus o hem tidningar, med andra ord; en fett stor redaktion. Människorna som arbetar på denna tidning ligger inte i samma tidscykel som mig och är aldrig på jobbet när jag är hemma, men nu har ju jag semester....hmmm

Intet ont anandes har jag därför struttat omkring i min lägenhet med typ inte en tråd på kroppen i ca en timme nu. kokat kaffe, frilagt lite grejer i nåt desperat försök till städning.... Detta tills för ca 5 minuter sedan då jag fick ögonkontakt med en farbror på andra sidan....hjääääälp. Är ju inte direkt pryd, men om jag ska vika ut mig så vill jag ju i alla fall vara medveten om det... ;) :::::