söndag, juli 24, 2005

Sällskapsdam

::: Man skulle kunna tro att sällskapsdamer är någonting som hör antingen till Karl XII tid eller har med prostitution att göra men till saken hör att jag har haft den titeln i en vecka nu, utan att direkt varit nära någon av dessa defenitioner. Har farit från östkust till västkust o tillbaka igen och kompangierat mitt manliga sällskap så gott jag har kunnat. Tänker nu sluta mitt jobb o börja med detta på heltid eftersom det både är trevligare o mer lärorikt. Följande saker har snappats upp under veckan:

  • Jag vet hur man hoppar tandemhopp
  • Jag kan leka ko-leken
  • Jag vet hur pojkar i min egen ålder diskuterar tjejer
  • Jag vet hur det ser ut på Koster
  • 9-10 regeln
  • Resten av alla typ 1000 saker är strängt fallskärmsrelaterade....

Hoppas på att ta in ytterligare information under min nya karriär, kan eventuellt sluta i en bok. Denna profession kommer eventuellt bara att pågå till vecka 34 men innan dess ska jag ju kunna hinna lära mig en massa mer viktiga saker ::::

1 Comments:

Blogger Caroline said...

Hejsan!
Mitt namn är Caroline och det är så att jag gärna skulle vilja jobba som sällskapsdam och undrar lite vart du har hittat detta jobba. Om du kanske vet någon sida på internet eller så som man kan gå in på eller något?

Tack på förhand.
MVH Caroline

1:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home